Darmowe boksy reklamowe

Internet jest bardzo złożonym organizmem, który daje marketingowi i reklamie naprawdę szerokie pole popisu. Niemalże na każdej stronie konsument atakowany jest banerami, filmikami oraz artykułami sponsorowanymi. Bardzo często podczas oddziaływania na klientów w sieci wykorzystuje się także boksy reklamowe. Być może i nazwa dla większości z was brzmi egzotycznie, jednak z pewnością będziecie wiedzieli co oznacza to pojęcie.

Boks reklamowy jest formą reklamy internetowej, która pojawia się w wyszukiwarkach i witrynach. Chcąc możliwie najprościej opisać jego wygląd, należy napisać, że najczęściej jest to ramka, która zawiera komunikat wraz z adresem. Co więcej, wyświetla się ją albo na początku listy wyszukiwania, albo po prawej jej stronie. W ten sposób internauta ma nieustanny kontakt z boksami i w każdej chwili może skorzystać z linków w nich zawartych. Ponieważ ta forma reklamy jest dosyć skuteczna, bardzo często staje się jednym z elementów kampanii reklamowej w internecie.

Z boksami reklamowymi mamy do czynienia już od dobrych kilku lat. Przez ten czas udało się zatem stworzyć wymogi dotyczące ich wyglądu. Na początek ramka musi posiadać tytuł. Ten nie może być rozwlekły i powinien składać się z zaledwie kilku wyrazów. Zamiast tytułu wpisać można także słowa kluczowe. Wybór konkretnej opcji zależy od klienta. Następnie pojawiają się dwa wiersze tekstowe. W nich serwuje się krótki komunikat reklamowy, który ma za zadanie zachęcić internautów do skorzystania z danej strony. Najczęściej jest on opisem zawartości witryny. Zaraz pod tekstem jest miejsce na adres internetowy. Prawie zawsze jest on taki sam, jak adres docelowy. Nie jest to jednak zasada.